1 Ocak 2014 Çarşamba

Vampir Akademisi Resimli Film Kitabında Yer Alan Tüm Resimler + Alıntılar

Güncelleme (1 Ocak): Resimli film kitabında yer alan alıntılar eklendi.


Kitapta yer alan alıntılar:

"Lucy ve ben sette çok iyi arkadaş olduk. Ben ona 'Majesteleri' diye hitap ederken o bana 'Efendim, Gardiyanım?' diyordu." - Danila Kozlovsky‬

"Mason tıpkı kitaplardaki gibi yüzsüz bir herif. Kişiliğinin ve davranışlarının çok gerçekçi olduğunu düşünüyorum." - Cameron Monaghan

"Onunla (Lucy) çalışmak o kadar rahattı ki hiç zorluk çekmedim. Muhteşemdi. İçimde kelebekler uçuşuyor gibiydi." - Dominic Sherwood

"Zoey'le de çok yakın arkadaş olduk ve hem sette hem de set dışında acayip eğlendik. İnanılmazdı." - Danila Kozlovsky‬

"Rose'un espri anlayışı en az dövüş yeteneği kadar acımasız. Kendisi asla dalaşmak istemeyeceğim kişilerden biri." - Zoey Deutch

 "Dünyanın daha çok kadın anlatıcılara ihtiyacı var. İnsanların Rose Hathaway'i Alacakaranlık'ın Bella Swan'ıyla kıyaslayacağından korkuyorum. Neden kadın karakterleri birbirleriyle yarıştırıyoruz? Kimse çıkıp da 'Vay canına Iron Man'in espri anlaşıyı Wolverine'den çok daha iyiymiş' demiyor. Çünkü ikisi birbirinden çok farklı karakterler." - Daniel Waters

"Lissa'yı canlandırmak hayatımda yaşadığım en heyecan verici, en korkutucu, en gurur verici, en tatmin edici, en şaşırtıcı ve en büyük deneyimdi." - Lucy Fry

"[Mason] Rose ile olan arkadaşlıklarına çok değer veriyor ve onu korumak istiyormuş gibi görünüyor." - Cameron Monaghan

"O (Zoey) müthiş yeteneğe sahip harika biri, gerçek bir profesyonel ve çok iyi bir arkadaş." - Danila Kozlovsky

"Sanırım Zoey ile bir yıldızın doğuşuna tanık olduk. Onun gözü pek, dürüst, zeki ve dinamik performansı pek çok hayranın kalbini kazanacaktır." - Editör Chris Gill

"Dan Waters ve ben yalnızca doğum günümüzü paylaşmıyoruz (aynı yıl olmasa da) aynı zamanda çok yakın ve sonsuza dek sürecek bir arkadaşlığa sahibiz. Onun yazdığı kelimeleri ve yarattığı dünyayı fazlasıyla takdir diyorum. Umarım onun yarattığı esprileri layıkıyla aktarabilmişimdir. Not: Dan, kalbimdesin."  - Zoey Deutch

"Hayranların sevdiği sahnelere hiç dokunmadım, sadece bu sahneler filmde onların okuma sıralamasındaki gibi yer almıyorlar." -Dan Waters

"Dimitri ve Danila, ikisi de Rus, ikisi de yakışıklı ama Danila öylesine komik, sevimli ve geveze ki romandaki o ciddi ve sürekli tetikte olan gardiyanı canlandırabileceğini düşünememiştim." -Dan Waters

"Dürüst olmak gerekirse o [Zoey], ne zaman Rose karakterinden çıkıyor, ne zaman Zoey'e geçiş yapıyor ben bile bilemiyordum." -Dan Waters

"Zoey'nin davranışları hiçbir zaman sorun olmadı. Herkesin tek endişesi iyi bir şekilde kıç tekmeleyip tekmeleyemeyeceğiydi. Ve o kıçlar layıkıyla tekmelendi."  -Dan Waters

"Lucy ve Zoey muhteşemler, kısacık bir sürede en sevdiğim insanlar haline geldiler. Beni gülümsetme kabiliyetine sahipler ki bunu çok seviyorum. Ve ikisi de inanılmaz derecede yetenekliler." -Dom Sherwood

"Dom'un benimle sürekli dalga geçişine alıştım, o da benim onunla dalga geçmeme. Ve bu durum çok yakın arkadaş olmamızdan kaynaklanıyor diye düşünüyorum: öyle davranmakta bir yanlışlık hissetmiyoruz. Sanırım?" - Zoey Deutch

"Dominique ve Danila'nın yaklaşık 12 korumaya karşı dövüştüğü bir sahne var. Danila ve Spiridon'ı canlandıran Ben Pell'in cesaret dolu bilek bileğe bir mücadelesi var ki muhteşem görünüyor. Seyircilerin o sahneyi görmesi için sabırsızlanıyorum." -Aksiyon Koordinatörü Jimmy O'Dee

"Dimitri'yi ve Danila'nın onu resmedişini seviyorum. Düşünceli ve ciddi ama aynı zamanda tutkulu. Harika. Ve Danila gerçekten muazzam." - Dom Sherwood

"Rose ve Dimitri'nin romantizminden bahsedecek olursak... sanki, şey kusura bakmayın ama ona aşık olmamak elde değil. Herkes biraz Danila gibi olmalı." -Zoey Deutch

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Çeviri: elwiens

2 yorum:

  1. o christian la ilgili reesimler neydi inme iniyordu kalbime :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de aynısı oldu desem yalan olmaz sanırım :)

      Sil